استان اصفهان همواره در زمینه صنعت فعالیت داشته و صنایع مختلفی از جمله ذوب آهن و  فولاد که بسیار هم حائز اهمیت می باشند را در خود جای داده است ، از دیگر صنایعی که در این استان فعال هستند می توان، کارخانه جات سیمان، ساخت لوازم خانگی، ساخت کاشی و سرامیک، صنایع خودرو سازی، معادن سنگ و … را نام برد. که تمامی این صنایع و تولیدات نیازمند ساخت سوله در اصفهان می باشند.

ساخت سوله اصفهان

همچنین اکثریت شرکت های تولیدی و صنعتی فعال جهت احداث واحد های جدید تولیدی و یا گسترش دادن فضای کاری خود اقدام به خرید سوله می کنند. حال سوله ی خریداری شده دست دوم باشد یا نو فرقی نمی کند. نکته ی قابل توجه مناسب بودن سوله ی خریداری شده جهت تأمین نیاز های استان و صنعت مورد نظر می باشد.

اما باید گفت همه ی شرکت ها نمی توانند، در ابعاد وسیع سوله تولید کنند، و شرایط سوله آماده تحویل را داشته باشند. همچنین قادر به تأمین نیاز های مشاغل صنعتی و ساخت سوله  اصفهان نیستند.

 

شهر صنعتی اصفهان 

اصفهان علاوه بر فعالیت های صنعتی در زمینه گردشگری نیز مطرح می باشد و جاذبه های توریستی گوناگونی دارد. همچنین به علت جمعیت فراوانی که دارد می توان به سادگی در این شهر جهت گسترش فعالیت های توریستی و یا راه اندازی مشاغل جدید اقدام کرد. شایان به ذکر است که اصفهان در زمینه ی سرمایه گذاری و اشتغال رتبه اول را در ایران دارد، و سبب متمایز بودن صنعت این استان با دیگر مناطق کشور شده است. تحقق امر گسترش و راه اندازی کسب و کار های جدید نیازمند احداث سوله استاندارد می باشد، که علاوه بر زیبایی امنیت فیزیکی و استقامت بالایی نیز داشته باشند.

 

قیمت سوله سازی در اصفهان

قیمت سوله سازی در اصفهان

پیوست مطالب ذکر شده در بالا، ساخت و احداث سوله در اصفهان نیازمند داشتن تخصص، تجربه و همچنین داشتن اطلاعات بسیار در زمینه اقتصاد، تولید و صنعت می باشد. طبیعتاً موضوع هزینه احداث سوله و خرید سوله با قیمت مناسب در شهر های بزرگ و دارای جمعیت متراکم و صنعتی، بسیار مطرح است.

همچنین عوامل بسیاری مثل ابعاد و نوع کاربری سوله و موارد کاربردی در ساخت سوله مانند فولاد  و فلزاتی که جهت انجام پروژه استفاده میشوند، طراحی و  فونداسیون سوله  و … بر قیمت ساخت سوله مؤثر هستند، و دانستن تمامی این ها جهت دریافت نتیجه بهتر الزامی و مؤثر می باشد. شرکت های سازنده ی سوله نیز پیوسته به دنبال راهکار هایی جهت پایین آوردن هزینه ها می باشند. بنابر این ساخت سوله سبک و یا تیر ورقی یا  سنگین می تواند در این شهر ها و در زمینه های مختلف سوله صنعتی و تولیدی همواره گزینه مناسبی باشد.

 

اصفهان و سوله دست دوم

اصفهان و سوله دست دوم

علاوه بر موارد ذکر شده که نیاز به ساخت سوله در اصفهان دارند، یک بعد اقتصادی دیگر که مورد توجه بسیار و در حال فعالیت است، کشاورزی این استان می باشد، که بسیار مهم است. کشاورزی از جمله مشاغل پر کاربردی و حائز اهمیت می باشد که در تمامی شهر ها و نقاط استان اصفهان به خوبی رشد کرده و اکنون نیز در حال پیشرفت و توسعه است. تولیدات انواع مواد خوراکی مانند ماکارانی، رب گوجه و کارخانه های وابسته به آنها مانند بسته بندی، فرآوری، حمل و نقل مواد غذایی، سوله سردخانه و … همگی لازمه ی ساخت این نوع سازه ها می باشند.

به عنوان یک پیشنهاد مناسب جهت احداث و راه اندازی چنین مجموعه هایی به خرید و ساخت سوله دست دوم می توان اشاره کرد. که نه تنها دارای قیمت کمتری هستند، بلکه طول عمر بالایی نیز دارند. نکته قابل توجه در زمینه ساخت سوله  اصفهان توجه به شرایط جوی این استان می باشد، که آب و هوایی گرم و بارش برف کمتری نسبت به برخی استان ها دارد که با توجه به این نکته می توان شیب سقف سازه را ۱۰% قرار داد. این موضوع موجب می شود سوله فضای داخلی بزرگ تری داشته باشد، در نتیجه امکان نصب جرثقیل سقفی، همچنین قرار دادن تجهیزات بیشترِ دیگری را نیز فراهم می سازد.

 

تماس مستقیم