اگر خواهان دریافت سوله با استحکام و مدرن می باشید که کیفیت بالایی داشته باشد، باید در انتخاب کردن شرکت ساخت سوله ای که با آن قرار داد می بندید بسیار دقت کنید. زیرا که هزینه ساخت سوله یک بحث بسیار متغییر است و کم ترین تغییرات، روی قیمت تمام شده این سازه تغییر فاحشی ایجاد می کند. ساخت سوله تهران هم مثل دیگر شهرها از آن دسته از مشاغل است که بسیاری از گروه ها، بدون اینکه دانش لازم و تجربه کافی داشته باشند، به آن مشغول هستند.

به هر حال نکته مهم این است که زمان و هزینه شما نباید تلف شود و داشتن یک خروجی مورد قبول، حق شما می باشد. برای شناخت مناسب ترین شرکت های فعال در زمینه تولید و نصب سوله ، عوامل مختلفی تاثیر گذار و مهم می باشند که در جایگاه مشتری، می بایست درباره آنها تحقیق کنید. در اینجا می خواهیم سه گزینه مهم را نام ببریم که با دقت به آنها به عنوان گزینه های موثر در تصمیم گیری انتخاب مناسب ترین شرکت های ساخت سوله تهران بسیار راحت می شود.

این که چه تعداد پروژه موفق و بزرگ تا کنون انجام شده است، میزان راضی بودن مشتریان، رساندن خدمات وسیع در سطح کشور، صادر کردن سوله به کشورهای همسایه، سقف تولید سالانه کارخانه و گزینه هایی این چنین، مناسب ترین تعیین کننده برای تصمیم گیری و انتخاب یا بهتر بگوییم اعتماد کردن به سازندگان سوله می باشد.

ساخت سوله تهران

تأثیر بازار آهن بر ساخت سوله تهران

شاد آباد تهران یا همان شاه آباد قدیم از محله های جنوب تهران می باشد که بیشتر شهرت خود را مدیون بازار بزرگ آهن تهران در این منطقه است . استقرار بازار آهن در شاد آباد سبب شده که که اکثر مشاغل و صنف های موجود در این منطقه هم هرکدام به طریقی با فولاد و آهن مرتبط باشند. نمی توان موثر بودن بازار آهن بر ساخت سوله تهران را نادیده گرفت. ارائه انواع قطعات فولادی مانند ورق فولاد، تیر آهن، ناودانی، میلگرد، پروفیل، عرشه فولادی و … در این منطقه به شکل عمده و خرده فروشی انجام می شود. به غیر از فراهم کردن مواد اولیه خام، کار های خدماتی مثل برشکاری، فرم دهی و خمکاری قطعات مختلف فولاد هم به دست واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی انجام می شود.

مراحل مختلف ساخت سوله در تهران

گروه صنعتی ایران سوله در واقع از زنجیره بزرگی از کارخانجات سوله سازی تشکیل می شود که کار ساخت سوله در تهران را، همانند سایر نقاط کشور بر عهده دارد. چنانچه متقاضی ساخت سوله تهران هستید، این موضوع دارای مراحلی است که در این قسمت به آن خواهیم پرداخت. آشنایی با گام های مختلف سوله سازی برای هر خریدار سوله لازم است:

– جلسه معارفه با حضور کارفرمای پروژه و نماینده فنی شرکت سوله سازی

این جلسه به ارائه توضیحات کلی در خصوص پروژه خواهد گذشت. ابتدا مشتری از مشخصات زمین و ابعاد سوله مورد نیاز خود صحبت می کند و کاربری مورد نظر برای سوله مربوطه را تشریح می کند. سپس شرکت سازنده به بررسی نقشه های زمین خواهد پرداخت و توضیحات کلی در خصوص ابعاد پروژه و مراحل انجام آن ارائه می گردد. در اینجا فرض می کنیم که در پروژه ساخت سوله تهران، توافق اولیه میان کارفرما و مشتری حاصل شده است و قرار است روال کاری ادامه یابد.

– بازدید از زمین و بررسی وضعیت بستر یا فونداسیون

شرکت سازنده سوله می بایست شخصاً از محل نصب سوله بازدید نماید و مواردی نظیر کیفیت خاک و شیب بندی زمین را مورد بررسی قرار می دهد. بدیهی است اگر فونداسیون از قبل اجرا شده باشد، باید بازرسی دقیقی از آن به عمل آید.

تهیه نقشه های ساخت سوله

با توجه به متراژ زمین و نوع فونداسیون اجرا شده، کار طراحی نقاشی سوله توسط متخصصان به انجام خواهد رسید. نقشه های محاسباتی به منظور آنالیز بارهای وارده به سازه مورد توجه قرار می گیرند و نقشه های ساخت، رهسپار کارگاه های ساخت قطعات سوله خواهند شد.

تهیه فولاد و ساخت قطعات

سوله های ساخته شده در ایران سوله، از جنس سوله تیر ورقی هستند. لذا برای ساخت آن، نیاز به ورق های فولادی در ضخامت های مختلف می باشد. تیرها و ستونهای تیر ورقی هر کدام از دو بال و یک جان تشکیل می شوند که ضخامت بالها از ضخامت جان بیشتر است. سازه ترکیبی تیر ورق در برابر انواع نیروهای کششی، فشاری و خمشی، مقاومتی به مراتب بالاتر از تیرآهن از خود بروز خواهد داد. اتصال با ها و جان از طریق جوشکاری زیر پودری انجام می شود.

تست کنترل کیفیت

ایران سوله بدون تست کنترل کیفیت، اجازه خروج قطعات از کارخانه ها را نخواهد داد  و این  یکی از الزامات سوله سازی تهران است. بدین ترتیب می بایست کلیه قطعات مورد بازبینی کیفی قرار گیرند تا اگر ایرادی هست، سریعاً برطرف شود.

تمیزکاری و رنگ آمیزی

سطوح المان های سوله را تمیز نموده و رنگ می زنند تا اسکلت سوله، جلوه بهتری به هنگام نصب داشته باشد.

بار گیری و نصب

قطعات در محل کارخانه ساخت سوله تهران بارگیری شده و با تریلر به سمت محل نصب ارسال می شوند. نصب سوله با توجه به مهارت اکیپ نصاب، ممکن است یک هفته یا بیشتر به طول بینجامد.

پوشش نهایی سقف سوله و دیوارها

کار سوله با تکمیل مونتاژ اسکلت عملاً تمام است. اما این امکان وجود دارد تا پوشش های دیواری و سقفی نیز با رعایت اصول عایق بندی به انجام برسد.

 

 

تماس مستقیم