می توان گفت یکی از شهرهای پر رونق ایران شیراز می باشد، سوله سازی شیراز به علت وجود کاربری های مختلف مانند سایر استان های کشور امری ضروری و الزامی است، که در تمام زمینه های اجتماعی و صنعتی همیشه حرفی برای زدن دارد. آب و هوای این استان بسیار مساعد و شرایط بسیار مناسبی را به جهت توسعه صنعت کشاورزی فراهم ساخته است. بعد دیگری از استان فارس و شهر شیراز این است که از نقاط صنعتی کشور به حساب می آیند. ساخت واحداث سوله با انواع کاربری ها توسط سوله سازان معتبر در این استان بسیار محسوس و الزامی می باشد.

 

شرکت های سوله سازی

شرکت های سوله ساز در استان فارس بسیار کم هستند، و آنها نیز متأسفانه ساخت سوله را در دو نوع خرپایی و فوق سبک انجام می دهند که از مقاومت و استحکام خوبی بر خوردار نمی باشند. لازم به ذکر است که وجود کم این نوع از کارگاه ها و شرکت های تولیدی و اجرای سوله صنعتی و همچنین میزان پایین تولیدات سوله تیر ورقی که در ساخت ساختمان های صنعتی تحت عنوان یک سازه مقاوم مطرح است، همگی دست به دست هم داده تا جهت تأمین نیاز های شیراز در زمینه احداث کارخانه توسط اسکلت فلزی سوله در کلان شهر های دیگر و توسط شرکت های متخصص و معتبر با تجربه ی بالا در زمینه سوله سازی صورت پذیرد. به طور کلی سوله سازی شیراز نیازمند توسعه و گسترش است.

 

ساخت سوله دست دوم شیراز

ساخت سوله دست دوم

باید بدانیم تعداد بسیاری از شرکت ها که سوله های خرپایی تولید می کنند، دائماً انتقاداتی در مورد وزن سوله تیر ورقی دارند. اما باید توجه داشت که آیا کارفرمایان عزیز جهت سوله سازی شیراز حاضر به انتخاب چنین سازه ای صرفاً بخاطر پایین بودن قیمت آن، و به خطر انداختن تمام فعالیت های تجاری خود هستند؟!

از مهم ترین ویژگی های سوله های تیر ورقی می توان به مقاومت و استحکام بالایی که دارند اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید سازه های یو بی ام و خرپایی که از قطعه هایی به شکل لوله ای و قوطی مانند ساخته می شوند، از نظر علم مهندسی ساختمان مورد تأیید نبوده و همچنین استحکام لازم را نیز ندارند.

صرفاً وزن کم سازه نمی تواند یک نکته قوت به حساب بیاید. زیرا میزان وزنی که یک سوله دارد، با نوع کسب و کار و محوطه کاری مرتبط نمی باشد. در نتیجه کاربرد این نوع سازه نه تنها سودی ندارد بلکه خطرات و خساراتی را نیز به همراه دارد. اگر به دنبال سازه ای با قیمت پایین و در عین حال با استحکام بالا هستید ما به شما استفاده از سوله دست دوم شیراز و در حد نو را پیشنهاد می دهیم. این نوع سوله تنها سازه هایی از پیش ساخته شده است که به جهت استفاده در زمان نزدیک ساخته و انبار می شوند.

هزینه احداث سوله 

هزینه ساخت سوله در شهر شیراز با توجه به شاخص های متمایزی صورت می گیرد. خیلی از شرکت های سوله سازی شیراز بر حسب وزن محصولاتی که تولید می کنند را می فروشند، و برای جذب مشتری و ترغیب ایشان جهت خرید، سازه خود را تحت عنوان سوله سبک ارائه می دهند. نکته قابل توجه در این باره این است که به هر میزان ارتفاع سازه و یا ابعاد آن افزایش پیدا کند، وزن آن و در نتیجه قیمت نهایی پروژه بالا می رود. در این بین شرکت هایی هستند که سازه خود را بر حسب متراژ به فروش می رسانند و این روش برای کارفرما بسیار به صرفه می باشد.

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار در شهر شیراز و استان فارس، با صرف هزینه های کمتر هستید، سوله تیر ورقی می تواند بهترین شما، برای راه اندازی واحد های تولیدی، صنعتی، کشاورزی سوله ورزشی، سازه دو طبقه و … باشد. از این نوع سوله ها به خوبی استقبال شده و علت آن مستحکم بودن سازه و داشتن ظرفیت بالا جهت قرار گیری و نصب تجهیزات است.

خرید سوله شیراز

خرید سوله شیراز

اکنون به مواردی که موجب استقبال کارفرمایان مشاغل مختلف از خرید سوله تیر ورقی و اسکلت سوله دست دوم می شود اشاره می کنیم:

  1. احداث ساختمان های بزرگ صنعتی با دهانه عریض

به علت کاربرد ورق های فولادی با ضخامت بالا در ساخت سوله های تیر ورقی، این نوع سازه احداث سوله با دهانه های عریض را به راحتی ممکن می سازند.

  1. امکان جای گذاری جرثقیل ثقفی

جنس فولادی سوله های تیر ورقی سبب افزایش مقاومت این نوع سازه ها و در نتیجه نصب انواع جرثقیل سقفی با وزن های گوناگون را امکان پذیر می کنند.

  1. اجرای پروژه در کم ترین زمان

آماده و پیش ساخته بودن سوله دست دوم این فرصت را فراهم می سازد تا پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسد. در نتیجه از بعد صرف هزینه نیز برای کارفرمایان عزیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

  1. انعطاف پذیری در طراحی و ساخت

 سوله آماده تحویل بودن این نوع سوله ، سبب داشتن آزادی عمل در طراحی سوله و ساخت آن می شود.

  1. بهینه سازی هزینه ساخت

به علت داشتن یک روال روتین در ساخت سوله های دست دوم، هزینه هایی مانند هزینه طراحی سازه و برش کاری قطعه های جدید سوله را شامل نمی شوند. به این علت قیمت نهایی این نوع سازه ها بسیار کمتر از سوله نو می باشد.

  1. استقامت بالای سازه

به دلیل استفاده از ورقه فولاد در ساخت سوله های تیر ورقی، این نوع سازه ها دارای استقامت بالا جهت تحمل فشار های وارده از بار برف، باران و باد می باشد.

تماس مستقیم