مشهد را زیاد به جنبه صنعتی آن نمیشناسیم، اما باید گفت این شهر نیز از جمله شهر های صنعتی ایران است و سوله سازی مشهد را می بایست یک امر مهم و جزو نیاز های اکثریت کسب و کارها دانست. تقریباً پس از پایان جنگ ۸ ساله ایران، ساخت سوله مشهد آغاز شده، و در ابتدای دهه هفتاد، به صورت جدی تری انجام شده است.

بسیاری از شرکت ها جهت گسترش کسب و کار خود، همچنین ایجاد مشاغل دیگر در زمینه های گوناگون اقدام به سوله سازی در مشهد می کنند. اما لازم به ذکر است احداث سوله در مشهد نیز مانند سایر شهر ها و استان ها الزامات خاص خود را دارد. که داشتن اطلاعات لازم در این زمینه می تواند روال کار سوله سازی مشهد را بسیار آسان تر کند. همکاری با یک شرکت متخصص در زمینه ساخت و احداث سوله میتواند کمک بسیار بزرگی برای شما کارفرمایان و مشتریان عزیز باشد، زیرا امکان تحویل فوری سوله و داشتن سازه ای فولادی و استاندارد را در اختیار شما می گذارند. نه تنها در وقت بلکه با پایین آوردن هزینه احداث سوله، بسیار به حفظ سرمایه شما عزیزان کمک می کند. که در ادامه به آن می پردازیم.

شرکت های سوله سازی مشهد

انجام اقداماتی در جهت توسعه و پیشرفت فعالیت های اقتصادی استان خراسان سبب گشته، تا به علاوه صنایع غذایی، واحد های صنعتی و تولیدی دیگری مانند خودروسازی، فولاد، سیمان و گچ به مرحله بهره برداری برسند. این مسیر رشد و توسعه در ساخت واحد های صنعتی مشهد، علاوه بر ایجاد یک تحول اساسی در منبع درآمد، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، یک ارتباط مستقیم با صنعت سوله سازی کشور پیدا کرده است. سوله سازی مشهد جزو با سابقه ترین صنایع این استان بوده است. مخصوصاً می توان گفت سوله های تیر ورقی از جمله مبانی مهم در ساخت کارخانه های صنایع غذایی شهر مشهد می باشد. همچنین جهت ساخت سوله با کاربری های گوناگون همکاری با شرکت های سوله ساز مجرب لازم است تا بتوانند به تمامی نیاز های این خطه پاسخگو باشند.

شهر مشهد به دلیل وجود مرقد مطهر امام رضا (ع) ، باعث شده اقشار گوناگون جامعه در ایام مختلف سال در این شهر حضور پیدا کنند. برای رفع نیاز توریست ها و مسافرینی که جهت سیاحت و زیارت به این شهر می آیند، با ساخت انواع سالن های پذیرایی، سوله های بازارچه ای، رستوران و دیگر انواع سوله سازی مشهد از جمله الزامات مهم در این استان هستند. نه تنها ساخت مجتمع هایی جهت پذیرایی در بین راه، ساخت مکان هایی جهت اقامت مسافران و توریست ها نیز به وسیله اسکلت فلزی می تواند به میزان بالایی نیاز های آن ها را رفع کند.

سوله سازی مشهد-ایران سوله

سوله صنایع غذایی در مشهد

استان خراسان در زمینه ی تولید زعفران در تمام دنیا شناخته شده است؛ به علاوه ی احداث سوله هایی جهت فرآوری کردن و بسته بندی زعفران و با پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر، امکان تولید زعفران به شیوه ی سالنی نیز ایجاد شده است، که عمدتاً این امر با استفاده از شیوه های هیدروپونیک انجام می شود.

نتیجه می گیریم ساخت سالن های بزرگ جهت تولید این محصول ارزنده ی کشاورزی باعث ساخت سوله های بسیاری برای پرورش و تولید زعفران در شهر مشهد گشته است. که به جهت احداث انواع سوله صنایع غذایی در کمترین زمان و صرف هزینه هایی پایین تر و همچنین داشتن از سازه ای با استقامت مناسب می توان از سوله دست دوم استفاده کرد. لازم به ذکر است که شهر مشهد علاوه بر کشت زعفران، بزرگترین تولید کننده ی پنبه در کشور می باشد، که به جهت فرآوری این محصول نیز ، نیاز مبرم به سوله سازی مشهد احساس می شود.

همچنین تولیدات خربزه در انواع گوناگون، تولیدات انگور، آلو، گیلاس، سیب و … از نمونه محصولات کشاورزی این استان هستند که جدای از بسته بندی آنها نیاز به حفظ و نگهداری مناسب برای صادرات و یا فروش در دیگر ایام سال دارند. نتیجه می گیریم ساخت انواع سوله سردخانه در شهر مشهد می تواند نقش مؤثری در جهت درآمدزایی استان خراسان، هم برای فروشندگان و هم برای کشاورزان داشته باشد.

سوله سازی مشهد-ایران سوله

سوله صنعتی مشهد

همان گونه که گفتیم، پیشرفت صنایع گوناگون در مشهد، منجر به اجرای سوله صنعتی  گشته است. موارد پایین از جمله ی این فعالیت های صنعتی می باشند که از فرکانس و دامنه تکرار بالایی در مشهد و به طور کلی در تمام سطح سه استان خراسان برخوردار است.

  • صنایع غذایی مانند تولید انواع کنسرو های غذایی، رب گوجه فرنگی ، انواع کمپوت ها و آبمیوه ها
  • تولید موتور سیکلت ، صنایع خودرو سازی ، تریلر های کشنده و …
  • صنایع تولیدات محصولات فولادی و ذوب آهن
  • کارگاه های ساخت صنایع دستی و منسوجات آن
  • صنایع تولیدات مصالح ساختمانی مانند سیمان، سنگ نما، گچ و …
  • صنایع کانی های نا فلز
  • صنایع نساجی و چرم سازی

سوله سازی  و ویژگی های متمایز آن

هر ساله تعداد بسیاری پروانه بهره برداری در زمینه صنعت و تولید با کاربری های گوناگون در تمامی استان خراسان رضوی و مخصوصاً شهر مشهد برای اشخاص، گروه ها و واحد های مختلف تولیدی و صنعتی صادر می شود، و به همین علت سوله سازان در مقیاس بالا را  الزامی می کند. استخراج انواع سنگ، معادن فلزات مختلف و کانی های فلزی، حدوداً در سال ها متمالی در بالای جدول اهمیت قرار دارد و بالا ترین سهم را بین پروانه هایی که صادر می شوند به خود اختصاص داده است. همچنین عملکرد مسئولان اجرایی این شهر نیز در زمینه ی صنعت و معدن درخشان می باشد؛ به گونه ای که طی چندین سال اعطای رتبه ی اول خدمات رسانی در خصوص معدن را به استان خراسان رضوی شاهد بوده ایم.

تماس مستقیم