سوله سازی کرج و به خصوص  استان البرز موقعیت بسیار مناسبی از جهت صنعتی و اقتصادی ایجاد می کند، به علت نزدیک بودن این منطقه به پایتخت و همچنین پایین بودن هزینه ساخت و راه اندازی کارخانه در کرج، به صرفه و اقتصادی می باشد. این شهرستان شهرک های صنعتی بسیاری دارد که هم در حد فاصل البرز – تهران هم از سوی دیگر در فاصله استان البرز تا قزوین قرار گرفته اند، که امکان راه اندازی کسب و کار های جدید با هزینه ی پایین تر نسبت به تهران و در حین حال در منطقه ای نزدیک به پایتخت را فراهم ساخته است.

همچنین می توانید  با سوله سازی کرج کسب و کار خود را گسترش دهید. بنابر این مدیران و کارفرمایانی که قادر نیستند به هزینه های بالا و در تهران کارآفرینی کنند، می توانند با کمی تحقیقات به صورت جدی و با کمک شرکت های معتبر سوله سازی، سازه مد نظر خود را احداث و فعالیت خود را به خوبی آغاز کنند. سوله سازی کرج با داشتن کاربری های گوناگونی مانند صنعتی، کشاورزی، ورزشی، پالایشگاهی و … قادر است به میزان بالایی پاسخگوی نیاز های واحد های صنعتی و سایر مشاغل به گسترش و یا ایجاد واحد های جدید تولیدی و صنعتی باشد. طی سال های گذشته کرج جمعیت بسیاری را از سراسر ایران تحت عنوان مهاجر در خود جای داده است و به همین جهت از بابت نیروی کار نیز مشکلی نخواهد داشت.

 

احداث و ساخت سوله در کرج چگونه است؟

استان البرز طی سال های اخیر در زمینه صنعت پیشرفت چشمگیری داشته، که برای رشد بیشتر نیازمند زیر ساخت های مناسب می باشد. یک نمونه از زیر ساخت ها مرتبط با اجرای سوله صنعتی و مجهز کردن سالن های تولید در این منطقه می باشد. قاعدتاً ساخت اصولی سوله با کمک مهندسان متخصص و مجرب در این خصوص موجب سود دهی و پیشرفت در تولید و صنعت و به طور کلی به کسب  کار رونق می بخشد. از لحاظ حمل و نقل و هزینه های آن نیز هم جوار بودن این استان با تهران برای خرید و نصب سازه از شرکت های معتبر تهران بسیار به صرفه تر خواهد بود. که در زمینه رقابتی نیز یک امتیاز محسوب می شود.

سوله سازی کرج-ایران سوله

فروش سوله در کرج

جدا از فعالیت های صنعتی شهر کرج، وجود جمعیت بالا و قومیت های مختلف سبب شده نیاز های گوناگونی در این استان وجود داشته باشد. و مردم به دو صورت با سوله سازی کرج در اتباط می باشند، یا اینکه به طور دائم ساکن هستند و یا به صورت دائم در سفر و مسیر رفت و آمد هستند. همچنین برگزار کردن مراسم گوناگون مانند ازدواج و جشن های دیگری که ملی و یا مذهبی هستند، نیازمند فضای مناسبی جهت برگزاری به بهترین نحو می باشند. از این رو سوله سازی یک انتخاب شایسته جهت این امر می باشد.

ساخت سوله تالار عروسی و ساخت مجموعه های پذیرایی یک گزینه مناسب جهت برگزاری این امور باشد. در زمینه ساخت سوله توجه داشتن به سوله دست دوم تیر ورقی یک مهم است که با ایجاد فضای بهینه و بیشتری که این نوع سازه ها در اختیارمان می گذارند، می توان پذیرای تعداد بیشتری بود. همچنین باید دقت داشت این سازه علاوه بر استحکام و مقاومت بالا به طراحی زیبای آن نیز توجه خاصی شود. انجام یک طراحی اختصاصی جهت ساخت سوله تالار یکی از خدمات متفاوت ما برای مشتریان عزیز می باشد.

کرج و سوله دوست دوم

حضور ورزشکاران فعال در زمینه های گوناگون در کرج همواره روبه افزایش است، و قهرمانان بسیاری هر ساله از این شهر را شاهد هستیم. به همین دلیل نیاز به فضاهای بیشتر و بزرگ تر مانند سوله ورزشی بسیار احساس می شود. ساخت این نوع سوله باید به شیوه ای باشد که نه تنها طول عمر بسیار و کارایی بالا استحکام بسیار خوبی نیز داشته، تا حافظ جان تماشاچیان و ورزشکاران هم باشد. به همین منظور استفاده از سوله تیر ورقی یک انتخاب مناسب و هوشمندانه است. حال اگر از سوله دست دوم استفاده کنیم نه تنها در هزینه ها بلکه در زمان نیز صرفه جویی کرده ایم. لازم به ذکر است سوله دست دوم تنها به سازه ای از پیش ساخته شده میگویند و این لفظ به معنای اینکه قبلاً مورد استفاده بوده نمی باشد. و در کمترین زمان ممکن آماده تحویل است.

همچنین در زمینه کشاورزی و صنایع غذایی نیز استان البرز فعالیت هایی دارد، که ساخت سوله انبار غله، انبار مواد غذایی، جهت حفظ و نگهداری مواد غذایی ضروری ساخت سوله سردخانه یک امر لازم و ضروری می باشد.

سوله سازی کرج-ایران سوله

نکات قابل توجه در سوله سازی 

جهت سوله سازی کرج و به طور کلی در تمامی نقاط ایران، توجه به نکات زیر الزامی است:

  • شرایط جوی و جغرافیایی
  • نیرو ها و فشار های جانبی مانند باد،زلزله و بار برف و دیگر فشار های نا متقارن که به سازه وارد می شوند.
  • ارتفاع سازه و فونداسیون
  • دهانه سازه
  • تعداد ورقه های طولی که استفاده شده اند.
  • شیب سقف سوله
  • جنس پوشش دیوار ها و سقف سازه
  • جنس خاک، میزان تراکم و ضریب مقاومت آن
  • انتخاب اتصالات و قطعات مناسب برای مونتاژ و ساخت
  • آگاهی از نصب یا عدم نصب جرثقیل جهت احتساب مقاومت و فشار وارده بر سازه
  • نصب باد بند به تعداد مورد نیاز با توجه به آب و هوا، نوع اسکلت، زلزله خیز بودن ناحیه و … .

تماس مستقیم