نیاز است شناخت جامع و درستی نسبت به اجزای تشکیل دهنده سوله داشت، تا کارفرما رضایت بالایی از عملیات عمرانی احداث سوله از صفر تا صد آن داشته باشد. با این حال عده ی بسیاری بدون داشتن اطلاعات درست و کافی در زمینه ساخت سوله و همچنین بدون رعایت قوانین آئین نامه ای و استاندارد های موجود اقدام به ساخت نموده و سازه ای بی کیفیت که تنها سبب اتلاف هزینه و زمان کارفرما است را به ایشان تحویل می دهند.

افراد حرفه ای در زمینه طراحی سوله و مهندسان مجرب در تلاش هستند تا اسکلت فلزی با جدید ترین و بهترین متریال موجود ساخته و به کارفرما ارائه دهند. به همین خاطر در ساخت تمامی اجزای تشکیل دهنده سوله دقت و توجه بسیاری صورت می گیرد،که مرتبط با مسئولست پذیر بودن سازنده سوله می باشد.

 

اجزای تشکیل دهنده سوله

اجزای سوله و روش بی نظیر پایین آوردن هزینه ها

تحت عنوان یک شرکت سوله ساز با سابقه درخشان در تلاش هستیم تا بتوانیم سازه هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست کارفرما برسانیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد. تمامی اجزای سوله در تعیین نمودن هزینه های نهایی سوله سازی مؤثر می باشند. که در این میان برخی از این اجزا و متریال ها تحت عنوان گلوگاه هزینه احداث سوله به دقت مورد توجه هستند. اکنون چند نمونه  از این اجزای تشکیل دهنده سوله را که پر هزینه تر هستند را نام برده و به مختصر توضیحاتی در خصوص آنها ارائه می کنیم.

اسکلت سوله

بدون شک یکی از مهمترین گزینه های مؤثر بر قیمت نهایی سازه اسکلت فلزی سوله می باشد، که بخش بسیار مهمی از این سازه فولادی می باشد، به همین علت باید دارای مقاومت و استحکام بالایی باشد. اغلب در ساخت اسکلت فلزی از فولاد مرغوب و با کیفیت استفاده می شود.

پوشش سقف سوله

پس از اسکلت فلزی سازه دومین گزینه از اجزای تشکیل دهنده سوله که بر هزینه های ساخت این سازه تأثیر می گذارد پوشش سقف سوله می باشد. که مناسب ترین انتخاب از بین گزینه های موجود در این زمینه استفاده از ساندویچ پانل می باشد.

 

 

اجزای تشکیل دهنده سوله

مناسب ترین انتخاب اجزای تشکیل دهنده سوله دست دوم

بدون شک یکی از انتخاب های مهم از سمت مدیران واحد های تولیدی و صنعتی سوله دست دوم می باشد. که به علت مزایایی که این سازه نسبت به سوله نو دارد، روز به روز بر تعداد متقاضان این نوع اسکلت فلزی افزوده می شود. که هیچ جای تعجبی نیز ندارد. زیرا استفاده از این سازه برای احداث سوله و یا گسترش کسب و کار یک انتخاب هوشمندانه و بهینه است.

اسکلت سوله دست دوم به صورت آماده از قبل تولید و در کارخانه سوله سازی موجود می باشد، که در اصطلاح به این نوع سازه، سوله آماده تحویل نیز می گویند. که به همین دلیل یکی از ویژگی های بارز این سوله ها تحویل فوری سوله و بهینه سازی در زمان ساخت سوله می باشد.

به عنوان دومین ویژگی بارز و قابل توجه در خصوص اسکلت سوله دست دوم پائین آمدن هزینه های ساخت می باشد. زیرا مانند بسیاری از محصولات بازار، فولاد که اصلی ترین متریال جهت ساخت سوله تیر ورق می باشد، همواره درگیر نواسانات قیمت می باشد. بر همین اساس زمانی که سوله پیش تولید می شود، بر کاهش هزینه های ساخت نیز مؤثر است.

دیگر اجزای تشکیل دهنده سوله

می توان گفت اصلی ترین اجزای ساختمان سوله همان استراکچر فلزی و پوشش سقف سوله هستند، زیرا نه تنها فضای مناسب برای کسب و کار مورد نظر را فراهم می سازد، بلکه اگر سازه به صورت اصولی و برطبق استاندارد ها و قوانین ساخت و ساز ساخته شود، سبب پیشرفت کار و طول عمر سوله می شود.

 

 

تماس مستقیم