استان مازندران به خاطر اقلیم خاص و جغرافیایی که در آن قرار دارد با دیگر شهر ها و استان های کشور متفاوت است، و به همین دلیل قادر است به سرعت پیشرفت کند. این استان حدوداً ۵/۱ درصد از خاک کشور را دارد، و بر همین اساس فضای مناسب و وسیعی را جهت انجام بسیاری فعالیت ها مانند سوله سازی در مازندران در اختیار اصناف گوناگون می گذارد.

با توجه به پتانسیل بالای این استان سوله سازی میتواند یکی از مشاغل پر درآمد در این استان باشد .

سوله سازی مازندران در کاربری های گوناگونی مانند نساجی، کارخانه لبنیات، انبار برنج، سوله مرغداری، سوله فری استال ، صنایع غذایی و… وجود دارد. هم مرز بودن و مجاورت استان مازندران با پایتخت نیز به توسعه و پیشرفت استان مازندران سرعت می بخشد. احداث یک سوله استاندارد حرف اول را در زمینه های مختلف تولید و صنعت می زند که میتواند پایه ریز یک کسب و کار خوب باشد .

سوله در مازندران-سوله سازی

ضرورت های سوله سازی مازندران

– متریال: باید در زمان انتخاب میلگرد و فولاد برای ساخت سازه به بارندگی ها و شرایط جوی حاکم بر منطقه مورد نظر توجه کرد.

– تولید و مونتاژ: جهت ساخت و تهیه قطعات و طراحی سوله نیز توجه داشتن به شرایط اقلیمی و محیط بسیار حائز اهمیت می باشد.

– کیفیت جوش: جهت بالا بردن عمر اتصالات یک سازه باید توجه داشت که کیفیت جوش اتصالات در بالاترین سطح خود باشد.

– پوشش رنگی: عواملی مانند بارندگی سبب پوسیده شدن و زنگ زدن قطعاتی که پوشش رنگی مناسب ندارند شود، و این موضوع هزینه زیادی  را به بار می آورد.

– اصول حمل و نصب: هنگام حمل و نصب قطعات سازه نباید قطعات سوله دست دوم را در فضای باز دپو کرد، تا عمر مفید قطعات کم نشود.

– طراحی سقف سوله: بارندگی بالای استان مازندران نکته ای است که باید در سوله سازی مازندران و طراحی سقف سوله به آن دقت شود زیرا از مهم ترین اجزای سازه می باشد .

تماس مستقیم