شیراز در کنار جاذبه های گردشگری و خاصی که دارد یک وجه ی صنعتی نیز دارد ، که در اینجا می خواهیم به ساخت سوله دست دوم شیراز بپردازیم . باید بگوییم که ساخت سوله در شهر شیراز یک نیاز مهم و جدی محسوب می شود . اشاره به این نکته که استان فارس در زمینه ایجاد مشاغل صنعتی در ایران دارای رتبه هفتم می باشد ، خالی از لطف نیست . که بیشتر از نیمی ازتولیدات و صنعت این استان ، واقع در شیراز می باشند . سوله دست دوم شیراز و همچنین ساخت سوله نو در شیراز دو سازه با کاربرد بسیار زیاد و همچنین عملیاتی عمده نیاز مشاغل جهت داشتن فضای استاندارد کاری را بسیار خوب فراهم کرده است.

 

 

صنایع شیراز و ظرفیت آن جهت ساخت سوله

حدود ۵۰ تا ۵۵% از صنایع استان فارس که فعال و در حال برداری هستند ، در شهر شیراز قرار دارند ، و باید به گونه ای شیراز را شهر صنعتیِ استان فارس نامید . این جریان نقش مهم شیراز را در زمینه صنعت ایران مطرح می کند . وجود صنایع ذوب آهن ، کابل سازی ، پتروشیمی و نفت ، ماشین سازی و … تنها جزء کوچکی از پتانسیل فراوان این شهر و استان فارس در زمینه صنایع مادر و بزرگ می باشند . با توجه به وجود رقابت بالا میان شرکت های گوناگون در زمینه صنعت موجود در شیراز ، مورد استفاده قرار دادن سوله دست دوم شیراز تحت عنوان یک محیط کاری مناسب ، موجب پایین آمدن هزینه ها و یک ویژگی رقابتی خوب محسوب می شود.

محصولات معدنی و سوله دست دوم شیراز

از نظر وجود معادن گوناگو ن که در حال توسعه و بهره برداری هستند نیز شیراز حرف اول را در استان فارس می زند ، که چیزی حدود ۷۰ معدن فعال را در خود دارد . در ادامه باید گفت از جهت فنی ساخت سوله با کیفیت بالا و خوب زمینه ی مناسب را جهت چینش ماشین آلات برای تجزیه و فرآوری کردن موادمعدنی خام را فراهم سازد . در سال های گذشته اجازه بهره برداری از معادنِ شیراز به صورت انحصاری در اختیار دولت بوده است . اما از نیمه ی دوم دهه ۹۰ به شکل خاصی کم کم بخش خصوصی نیز وارد این حوزه شده و شاهد بهره برداری از این معادن به میزان بیشتری هستیم . به همین علت سوله دست دوم شیراز قادر است فضای خوبی را جهت بهره وری و فرآوری از محصولات معدنی فراهم ساخته است.

 

سوله دست دوم شیراز-

سوله دست دوم

ساخت سوله به جهت ایجاد کسب و کار ، هزینه بالایی را برای سازمان ها و شرکت ها به دنبال دارد . به همین علت مدیران پیوسته به دنبال راهی برای پایین آوردن هزینه ها می باشند . در همین زمینه  سوله دست دوم شیراز برای کارآفرینان توصیه می شود . دیگر راهکاری که نخست ممکن است مورد توجه باشد ، اجاره سوله می باشد ، که مشکلات خاص خودش را دارد . نداشتن ثبات و متغییر بودن شرایط سبب اعمال استرس بالا و فشار زیادی بر صاحبان مشاغل و کارفرمایان می شود . علاوه بر این بسیاری از مشاغل هستند که باید تنها یک بار آنها را جای گذاری کرد و چندین سال از آنها استفاده کرد ، زیرا امکان جا به جایی ندارند .

به همین علت سوله دست دوم که یک توصیه پخته و بسیار ارزشمند است را پیشنهاد می کنیم . با یک توضیح درست و اصولی از این نوع سوله می توان باعث شد باور مدیران تصحیح شده و نگاه آنها به سمت سوله دست دوم برگردد و این محصول استراتژیک را انتخاب نمایند . منظور از سازه دست دوم به هیچ وجه یک سازه فلزی کارکرده نمی باشد ، و کلمه دست دوم نباید سبب تصور یک سازه دارای ایراد و نقص در ذهن مشتری شود . سازه پیش ساخته یا سوله دست دوم به قطعاتی می گویند که ساخته و انبار شده اند ، تا در آینده نزدیک مورد استفاده قرار گیرند و داخل لیست انتظار برای سفارش مشتریان قرار داده می شوند .

سوله دست دوم شیراز

این روش که بر پیش تولید تمرکز دارد ، شاید کمی از حق مشتری بر سفارشی کردن محصول را سلب کند ، اما باعث کم شدن فشار وارده از دوش واحد تولید قطعه های سوله می شود . همچنین به علت روند تکراری و ثابتی که تولید و قطع  المان های پیش ساخته فولاد دارد ، موجب کاهش هزینه های سربار تولید از جمله طراحی سوله و نقشه کشی می شود ، که یک امتیاز مثبت برای خریدار است.

تماس مستقیم