به طور کلی در ساخت و ساز از مجموعه ای قوانین کلی پیروی می شود ، این مبحث جدا از شرایط جوّی محیط و سیاست جغرافیایی آن مهم است. به علاوه ی این قوانین ، تعدادی نکات و روش های فرعی و تکمیلی هست که وابسته به محل کار ، متفاوت هستند . احداث سوله در تهران با دقت به قوانین خاصی که بر ساخت و ساز در پایتخت وجود دارد، با مراحل اداری ،کنترل و نظارت حساس تری همراه می باشد. ارگان نظام مهندسی در جایگاه اساسی تأیید استاندارد و سلامت اسکلت فلزی سوله، تاثیر مهمی در این بین دارد. همین طور شهرداری تهران در جایگاه ارگان نظارتی بر مبحث ساخت و سازهای بزرگ در پایتخت، مسئول کار نظارت و صادر کردن جواز ساخت در منطقه های مختلف است.  

نگاهی به تاریخچه ساخت سوله در تهران

تاریخچه سوله سازی به شکل سنتی، به موقع احداث اولین کارخانه ها در تهران مربوط می شود. لیست بلند بالایی از قدیمی ترین کارخانه های کلان شهر تهران می باشد که ساخت سوله در این شهر با این نمونه های برجسته، وارد بازار شد. گر چه بعضی از این بناهای قدیمی که ماهیت صنعتی کشور به حساب می آیند به ثبت ملی رسیده اند، متاسفانه در آینده ممکن است تخریب شوند.

سوله سازی - تهران -ایران سوله

دو روش رایج ساخت سوله در تهران

کارآفرینان در زمینه تولیدی و صنایع سنگین نیازمند به ساخت سوله هستند تا با جاگذاری ماشین آلات و تجهیزات خط تولید، محصولات خود را در بالاترین کیفیت ارائه کنند. همچنین سوله سازی تهران از مهم ترین خدماتی می باشد که باید به کارآفرینان ارائه داد . به همین علت، اغلب دو راه کلی است که سوله مناسب را به کارفرما می رساند و هر یک از آنها، ویژگی های مخصوص به خود را دارند که در زمان گزینش، باید به آن دقت کرد. اولین راه خرید سوله، رفتن به شهرک های صنعتی تهران می باشد، که در اکثر شهر ها با هدف متمرکز کردن گروه های صنعتی، در سال های اخیر ساخته شده اند. کار سوله سازی تهران در این راه، بر گردن شهرک های صنعتی است. شهرک صنعتی خاوران، چهار دانگه، عباس آباد، شمس آباد و همچنین شهرک صنعتی اشتهارد، از بزرگ ترین شهرک ‌های صنعتی تهران و اطراف آن هستند که حدود هزاران سوله خدماتی و صنایع سنگین را دارا می باشند.

دومین شیوه سوله سازی تهران برعکس راه اول، امکان شخصی سازی بیشتری دارد و کارفرما برای انتخاب مشخصات سوله صنعتی مانند ابعاد و متراژ دستش باز است. در این شیوه اول به خرید زمین در اندازه مناسب اقدام می شود و بعد با یک شرکت ساخت سوله با اعتبار قرار داد امضاء می شود. چیزی که در اینجا برای مدیران کسب و کار مهم تر است، رسیدن به سوله استاندارد مناسب برای هدف های صنعت مورد نظر می باشد. که در این میان گزینه های دیگری هم به فراخور زمان انجام پروژه و محدودیت ها، امکان دارد مهم شوند که از آنها می شود به تحویل فوری سوله اشاره کرد.

 

 

تماس مستقیم